onsdag 24 december 2008

God jul

Jag måste börja med att önska alla en god jul!

Även dagens blogg får bli en bildblogg med bilder från gårdagens promenad med Elin och hennes underbara springertjejer Daisy och Felicia.

Första bilderna visar något som mänskligheten inte sett tidigare, Celine lekte med Daisy (Daisy fick dock jobba bra länge innan hon fick igång Sillen):









Alla tjejerna blev fotade när de poserade på en stock:




Finaste Felicia har en sånt underbart sött huvud:

Några bilder på crazy Daisy:





Springertjejerna poserar tillsammans:


Snygga Daisy med full fokus på matte:

Även Felicia är duktig på att stå och posera:



Flisan är också duktig på att göra roliga bilder...




Felicia är en sprallig tant och att få leka med matte är kuuuuul:




Ett vackert nyponträd fick agera modell:

När vi kom hem var tjejerna trötta och Tilda tyckte jag var väldigt jobbig när jag skulle ta bort sängkläderna för att tvätta igårkväll:



4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man se tröttare ut än Tilda på de sista bilderna :)??? God fortsättning vännen. Härliga bilder som vanligt, kul med tant sillen som började leka. Kramizar

Elin sa...

Hallå, Härliga, härliga bilder! Speciellt på Daisy och Celine, men också de "roliga" bilderna på Felicia. Jag vill verkligen ha bilder, kanske är lättare om man lägger över de på skiva, för jag vill ha alla. Jag har börjat blogga https://ekinnander.blogspot.com/
ser nu att det är samma blogg som du, men min ser helt annorlunda ut :-) Kram!!!

Anonym sa...

Härliga bilder!
Du har fått en utmärkelse, kolla min dagbok ;-)
Kram

Anonym sa...

Hallå, vad tråkig du är på att uppdatera, kom igen nu... :-)