fredag 6 februari 2009

Första bilderna från nya lägenheten

I eftermiddags var jag och hämtade nycklen till nya lägenheten. Pappa och jag åkte därefter dit och rekade lite plus flyttade över sakerna som skulle in i förrådet. Hade ingen lust att åka tillbaka hit till nuvarande lägenheten men var ju tvungen att åka för att fixa det sista innan flyttlasset går imorgon.

Första bilderna från lägenheten, först hallen:
Fiiiint mörkgrått klinkergolv i hallen. (Likadant golv även i badrummet.)

Jag gillar hatthyllan, ska köpa skohyllan i samma serie på Ikea!
Köksdelen i det kombinerade köket och vardagsrummet.

Den inplastade blomman i mitten (eller den enda av blommorna som inte ser misshandlad ut...) var en inflyttningspresent från Botkyrkabyggen - me like!!!
Tildis som var med mig hela tiden på fotorundturen står och kikar ut mot verandan + uteplatsen.
Sillen var inte med på fotorundturen, utan däckade istället i ena hörnet på sovrummet.
"Bäst jag lägger mig hos Celine så jag får vara med på foto även i sovrummet!"
Tilda inspekterar tvättstugan.
Annan vinkel av tvättstugan.

Stor och fin klädkammare som ligger innanför sovrummet.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin lägenhet, är inte alls avis ;) kramen

Anonym sa...

Hej, Super fint Kristin!!!! Verkligen en jätte fin lägenhet, ser så himla öppen och lyxig ut. Jag kanske kan få titta in imorgon. Kram/Elin

Anonym sa...

Vilken härlig lägenhet du fått tag på!!!
Lycka till med flyttandet!

Kram
Sari

Anonym sa...

Fräscht!!!

Påminner mycket om vår nya lägenhet, men det är väl så anno 2008/2009.

Kommer och tittar när vi har tid sedan.