torsdag 19 februari 2009

Vi blev inte många igårkväll, men det var en rolig och givande träning där vi hjälpte varandra. Dock blev inte träningen så lång på grund av den isande, bitande kylan. *burr* Om jag fick önska och drömma om något nu så vore det en uppvärmd och upplyst inomhuslokal att träna i!

Tilda och jag började med träning på rätt attityd samt fokus i starterna på fria följet – kändes helt ok och kan jag bara få till sådan träning på ett bra sätt här framåt så kan det nog bli bra. Därefter ville Agneta börja med träning på höger-vänster dirigeringar till skålar inför dirigeringsapportering så även jag och lillis testade på att skicka till vänster skål. Inte för att jag vet om hon fattade så mycket av träningen, men jag tror att hon tyckte det var kul att få springa ut och äta godis... ;O) Ska nog höra med Helena hur hon börjat tränat in detta med Qinsi för deras dirigeringar ser fina ut!

Några bilder från måndagens promenad som jag tog med tjejerna och Daisy:
Daisy står lite frågande och viftar på svansen medan jag fotar.
Celine ser lite fundersam ut medan hon poserar i motljuset.
Uppnosig Tilda med allt skägg kvar (rakmaskinen åkte fram idag så nu har hon återigen ett slätrakat ansikte).
Vacker Daisy poserar i det fina vädret.

Alla tre tjejerna undrar om jag inte kan skynda på istället för att försöka få ett fint kort på dem PLUS den fina himlen...

1 kommentar:

Elin sa...

Nu jäklar går det undan, var precis inne och tittade och tog ngr foton från promenaden med Helena till min blogg och så skulle jag meddela dig det, och vips så är där fler bilder. Super Super fina bilder! Jag gillar verkligen bilderna på Daisy sittandes :-)Hihihi de tar jag gärna också om det är ok??

Kram!!!