lördag 25 april 2009

Tildisen nästan veteran

Igår blev jag påmind om att Tildisen fyllde sju år, bara ett år kvar tills damen är veteran efter utställningarnas klassning nu då. Vi spenderade eftermiddagen och kvällen i Tumba med en härlig promenad tillsammans med Kiki i vårsolen och jag blev sen bjuden på god middag. Under promenaden var Celine lös en stor del (hon jagar inte men tycker inte alltid att hon behöver lyssna utan gör lite som hon vill) och var så duktig så - kan ha något att göra med skinkan som låg i min ficka... En riktigt trevlig eftermiddag och kväll där äntligen värmen återvänt som en försmak på den utlovade värmen och solen som komma skall de närmast dagarna!

Nu ska jag snart börja packa rapportväskan inför träning tillsammans med Helena och Elin och jag får inte glömma kameran för fotoögonblick lär det bli gott om idag. Tyvärr fick resten av gänget förhinder men vi ska passa på att njuta av sol, värme och hundar som far fram genom skogen som skållade råttor för att få sina godisskålar!!!

Inga kommentarer: