fredag 25 juli 2008

Semester och flytt av blogg

Idag började min efterlängtade semester och nu följer dryga två veckor av härlig ledighet med förhoppningsvis sol, värme och många bad. Nästa vecka bjuder på några dagsutflykter och sen tar jag och hundarna nästa helg med min yngsta lillebror för en härlig vecka nere på Öland.

Idag har semestern dock börjat med en ytterst effektiv morgon med tvätt, städning och bak. Efter att all tvätten torkat tog vi med nybakta bullar och kladdkaka upp till mina föräldrar och yngre bröder för en härlig fikapaus i skuggan på deras stora altan. Efter många härliga timmar ute på deras fina gräsmatta i solen och god pizza till middag gick jag och tjejerna hem igen och jag avslutade det stora arbetet som påbörjades igårkväll med flytt av blogg. Jag gillar verkligen layouten på denna sidan och det verkar även finnas många trevliga funktioner så nu skrotar jag den tidigare bloggen och hemsidan och behåller endast denna!

Nu är det dock dags att sova, imorgon ska vi iväg och träffa Eva-Charlott och hennes lejon!

Inga kommentarer: