onsdag 18 mars 2009

Träning i ridhuset

Ahh, skrev precis klart ett inlägg och tryckte på publicera - error och hela inlägget var borta... Tur att jag inte skrivit speciellt långt eller tagit mig tid att lägga in bilder och förhoppningsvis lär jag mig att spara bättre nu!

Igårkväll tog jag och Elin en gemensam promenad med alla fyra tjejerna innan det var dags för den vanliga tisdagsträningen i ridhuset. Igår tränade halva gänget en halvtimme var för Lotta Linusson och nästa gång om två veckor är det vår tur, nu ska jag verkligen fundera och planera för vad vi vill ha hjälp med!

Igår körde Tilda och jag fritt följ, rutan, inkallning med ställande, apportering, hopp-sitt-hopp, hoppapportering samt platsliggning. Allting gick super och lillan var verkligen i sitt esse - om jag lyckades att få henne i denna sinnesstämning under tävlingar så skulle vi få vårt förstapris plätt lätt!

Ikväll är det åter träning här på Riksten och jag tror att även denna träning kommer gå bra (Tilda är som sagt OERHÖRT känslig för hur jag mår och efter en dag med en superkurs på jobbet samt ett urhärligt väder så är mitt humör på topp)! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen..Hoppas det gått bra med träning här på kvällen. Kul att det gått bra med träningen med Tilda..kramar

Anonym sa...

Håller med, hon skulle ta ett första pris med råge. Det såg jätte bra ut i ridhuset. Hoppas det håller i sig.
Du får se på någon riktigt, riktigt rolig film innan du åker och tävlar så du bara går omkring och skrattar på planen ;-)