onsdag 20 februari 2008

Ljusare tider

Det är så härligt nu när det äntligen börjar bli ljust igen, I really like!!! Igår tog jag och tjejerna en lite längre promenad när jag kom hem från jobbet och vi hann lugnt med en timme inne i skogen utan att det blev mörkt. När skymningen sedan började lägga sig fortsätte vi promenaden ute på upplysta gångvägar och det var så härligt ute, lite lagom kall och alldeles torrt vilket medförde RENA hundar när vi kom hem.

Jag blir så glad när jag tänker på att det nu bara är lite drygt en månad till det blir sommartid igen - och i samma veva med det, börjar vi även på fortsättningskurs i agility. Ikväll blir det lydnadsträning som vanligt på onsdagar. Jag hoppas någon av mina kära träningskompisar har tid och lust att hjälpa oss med högerhalterna, nu när jag fått till de åt vänster inser jag att lillisen halkar alldels för långt fram i höger...

Inga kommentarer: