lördag 23 februari 2008

Vi började dagen med en härlig och solig 1,5 timmes promenad i skogen. Eftersom vi kom ut redan vid 7.30 var vi nästan ensamma ute vilket var väldigt skönt! Hem från skogen för att få i oss lite näring och fixa lite med bilder (jag har äntligen börjat fatta lite hur man använder Photoshop ), för att vid 11-tiden följa med min pappa när han spelade golf. Han är lika golfnörd som jag är hundnörd...

Jag och tjejerna klev av golfbanan efter nio hål för att åka vidare och träna lite kontaktfält på balansbommen uppe på Riksten. Tilda är duktig och tvärnitar även om det inte ligger en target ute, enda smolket i bägaren är att hon lyckades trilla av bommen igen igår vilket medför full fart på upp-, och nedgång men långsam, hukad trav uppe på själva bommen. Jag vet att hon tidigare fått upp bättre fart när det stått hinder innan balansbommen, hon hinner nog inte tänka på att det är ganska läskigt där uppe när hon kör en bana och har full fart, så förhoppningsvis löser sig problemet när de andra hindren kommer ut igen.

Då ska vi se om jag lyckas få in bilder i bloggen, hmm det är inte lätt när man är ganska körd när det gäller datorer...


Mina två änglar i solen under morgonpromenaden. Celine var lite svår att få bra på bild idag, antingen blundade hon pga. solen eller så satt hon och kollade runt åt annat håll...

Ungefär tio minuter av promenaden gick på ängar och jag undrar hur många gånger Celine hann kasta sig ner på rygg, rulla runt och njuuuta.


Tjoho, springa med "visselgrunkan" är kul!

Dragkamp är också kul!

När man är en gammal tant blir man trött av två långa promenader under samma dag...

Inga kommentarer: